4 Mayıs 2016 Çarşamba

Alışveriş Notları: 4 Kitap, 1 Albüm, 1 Oyun

Book nerd'ler D&R mağazalarındaki indirimi mutlaka duymuştur. Ben de bu indirimde gördüğüm üç kitabı arşivime kattım. İlk önce İlber Ortaylı'nın Eski Dünya Seyahatnamesi'ni aldım ve okudum. Sonra doldurmam gereken biraz boş vaktim olduğunda Stephen Hawking'in meşhur A Brief History of Time: From the Big Bang to Black Holes/Zamanın Kısa Tarihi isimli kitabını aldım, bir cafede okumaya başladım ama kaplanlı kitap ayracım otuz üçüncü sayfada kaldı. Bir süre sonra tekrar bir D&R'a uğradığımda kampanyanın bitmediğini gördüm ve The Martian/Marslı'yı aldım. Tüm bunlar olurken bir ara bambaşka bir kitabevi zincirinden (Remzi?) Charles Dickens'ın A Tale of Two Cities/İki Şehrin Hikayesi'nin Wordsworth Classics baskısını aldım. Tanrım, bu baskılarda font minicik.

Görmek isterseniz kitaplar burada duruyor.





Şu bir gerçek ki iTunes'tan bir dünya şarkı alıyorum. Dün Drake'in yeni albümü Views'u aldım ve şu anda dinliyorum. Single'larını zaten bir süredir dinliyordum. İlk kez tanıştığım "U With Me?", "Feel No Ways" "Redemption" ve "Views" şarkılarını beğendim. Şöyle bir bakınca, "Controlla" gibi radyo hiti potansiyeli taşıyan (kısa sürede tüketilecek) beat'ler ve bazen akla 1980'leri de getiren R&B şarkılardan oluşuyor demek doğru olacaktır. Birçok sample kullanılmış; Mary J. Blige'tan da DMX'ten de var ki önemli bir katkı. Atmosferi "Views" gibi lyrical derinliği olan güçlü birkaç rap parçası da olumlu anlamda etkiliyor. Eh, eh. Fena bir albüm değil.


Mortal Kombat X için aldığım DLC paketlerini saymazsak, bu sıralar pek fazla oyun aldığım söylenemez. En son aldığım oyun Stardew Valley'di. (Onun için bir yazı da yazmıştım, merak edenler buraya tıklayabilirler.) Fakat uzun süredir istediğim Rocksmith 2014 Edition da erken doğum günü hediyesi olarak geldi ve gitarımla eğlenceli anlar yaşıyorum. = )

Şimdilik hepsi bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...