30 Ocak 2016 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: Şubat Ayında Okumayı Düşündüğüm Kitaplar


Optik'in Kitap Blogu'nun uzun bir aradan sonra gerçekleştirdiği "Cumartesi İlk 10" etkinliğinde bu kez şubat ayında okumayı düşündüğümüz kitapları sıralıyoruz. (Zaman ne kadar da çabuk geçiyor!)

İşte benim okuyacağım ve okumak istediğim kitaplar:

  1. Between the Lines (by Jodi Picoult)

    Okuyacağım ilk Jodi Picoult romanı olacak. Özellikle yazarın üslubunu merak ediyorum diyebilirim.
  2. Villette (by Charlotte Brontë)

    Yoğunluktan tamamını okuyamadığım için bu muhteşem kitaba devam ediyorum. Muhtemelen şubat ayını da birlikte geçireceğiz.
  3. Phantom (by Jo Nesbø)

    Kafamda bir Jo Nesbø kitabı okuma fikri vardı ve bu kapağı da görünce kararımı verdim. Umarım harika bir şeydir ve yazarın diğer kitaplarını da okumama vesile olur. Kitabın önümüzdeki günlerde elime ulaşacağını umuyorum.
  4. Walk on Earth a Stranger (by Rae Carson)

    Geçen akşam bir arkadaşımın tavsiye ettiği kitap. En kısa sürede en azından göz atmak istiyorum.
  5. Speak/Konuş Benimle (by Laurie Halse Anderson)

    Yoğunluktan okuyamadığım bir kitap daha. Kesinlikle okunacaklar arasında tabii.
  6. It's Kind of a Funny Story/Komik Bir Hikaye (by Ned Vizzini)

    Beşinci maddenin aynısı burada da geçerli. İşledikleri temaları da göz önünde bulundurarak ikisini art arda okumayı düşünüyorum.
  7. Carry On (by Rainbow Rowell)

    İlk birkaç sayfasını okudum fakat devam etmedim. Niyeyse zaten Fangirl kadar çok sevmeyecekmişim gibi bir his var içimde. Bir şans verip görmek lazım.
  8. Addicted to You (by Krista Ritchie & Becca Ritchie)

    Bunun çok esprisi geçti. Artık okumazsam olmaz. Bu arada okumak isteyenler hemen Kobo'dan bedava bir kopyasını indirebilirler. 
  9. Wild Cars (by R.C. Stephens)

    Yayınevinden okumak üzere aldığım bir kitap. Henüz kapaktan öteye geçemedim. Bunca kitap arasında ilk sayfasını okursam bile bir başarı olacak.
  10. Cloaked (by Alex Flinn)

    Yazarı sevdiğim için çok ama çok önceden satın aldığım bir e-kitap. Öylece durup okunacağı günü bekliyor. 

Peki siz neler okuyacaksınız?
Herkese keyifli okumalar.

4 yorum:

  1. Neredeyse hepsinin incelemesini merak ediyorum. Umarım okurken zevk alacağın kitaplar olurlar.

    Etkinliğe katıldığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. İlk 10 kitap listesinde sadece "Konuş Benimle, Between the Lines" şu iki kitabı daha çok merak ettim. İnceleme yazınızı merakla bekliyorum ve ben de bu iki kitabı "Konuş Benimle, Between the Lines" okuma listeme ekledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tanesini okudum bile. = ) "Between the Lines" ilk başlarda merak uyandıran ama daha sonra o kadar da eğlenceli olmadığını hissettiğim bir kitap oldu. 5 üzerinden 3 diyebilirim belki. Prens Oliver çok sevimli bir çocuktu cidden. Sanırım puanların çoğu onun yüzünden. = ) Bu arada YA olarak geçmesine rağmen kitlesi çok daha genç arkadaşlar aslında.

      Sil
  3. Addicted to You'yu görünce şu gözlerinden kalp fışkıran emoji gibi hissettim kendimi. Okuyacağını biliyordum ama yakın bir zamanda okuyacak olmana ayrı sevindim. Yorumunu çok merak ediyorum. :)

    Bu arada Carry On hakkında da seninle kesinlikle hemfikirim. Kitabın çok başlarındayım ama sanki bir türlü ilerlemiyor gibi ve ara ara havlu atası geliyor insanın. Ama şans vermeye devam çünkü Rainbow faktörü. <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...