23 Ocak 2016 Cumartesi

"Before I Fall/Ben Ölmeden Önce" Film Uyarlaması

Lauren Oliver'ın 2012 baharında okuyup beğendiğim ve yorumladığım (işte burada) Before I Fall/Ben Ölmeden Önce'si Ry Russo-Young yönetiminde bir film uyarlamasına kavuşuyor. Dahası, Vampire Academy/Vampir Akademisi'nde Rose'u canlandıran Zoey Deutch başrolde yer alıyor. Doğma büyüme LAli olan ve tamamıyla şov dünyasına hizmet eden bir aileden gelen yirmi bir yaşındaki Zoey Deutch, daha öncesinde Beautiful Creatures/Muhteşem Yaratıklar filminde de yer almıştı. 




Peki, Lindsay kim tarafından canlandırılacak?

İşe bu önemli rol, Paper Towns/Kağıttan Kentler ve Seth Rogen'lı Neighbors/Kötü Komşular filmlerinde kendine bir yer bulan yirmi üç yaşındaki Halston Sage'e verilmiş.





Ne düşünüyorsunuz?
Kitabı okudunuz mu? Film uyarlamasını da izlemek ister misiniz?

4 yorum:

  1. Merhaba ben merak ettiğim ve sizin de gördüğüm kadarıyla çok iyi bildiğiniz bir konu hakkında sorum vardı. Ben alacakaranlık serisinin orjinal yani yabancı ülkelerde ki baskısıyla satın almak istiyorum ama araştırdığım kadarıyla hep cep boy üretildiğini gördüm galiba ama emin de olamadığım için size sormak istedim.Acaba hep cep boy mu satılıyor yoksa normal boy satılıyor mu? Yardımcı olursanız aşırı sevinirim:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendekiler normal boy. "Atom Books" etiketli. O şekilde aratabilirsin. Ciltli ve ciltsiz seçenekleri de var. = )

      Sil
  2. Severek okuduğum ilginç bir kitaptı... Kadroya bakılırsa iddiasız bir film uyarlaması daha geliyor :P Teşekkürler haber için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, beklentileri düşük tutmak şart. 14 Ekim'de çıkacak A Monster Calls/Canavarın Çağrısı film uyarlamasını daha çok merak ediyorum aslında. = )

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...