9 Ekim 2015 Cuma

Kitaptan Alıntılar: "The Queen & The Favorite"

Çeviri süreci tamamlandığına göre alıntı paylaşmanın vakti gelmiş demektir!

Karşınızda Kiera Cass'in The Selection serisindeki "The Queen" ve "The Favorite" isimli öykülerinden birkaç alıntı!




Son iki hafta içinde fazla gülümsemediğini fark etmiştim. Bir şeyleri eğlenceli bulduğu için yargılanmaktan korkuyor gibiydi. Ancak Tanrım, gülümsediğinde gözleri nasıl da parlıyordu. Koyu sarı saçı, solgun mavi gözleri, öyle kudretle hareket etmesi… O, mükemmeldi. ("The Queen")

*****

Onu ilk kez böyle tutkulu görüyordum. Ve anlayabiliyordum da. Ben gücü arzulamasam da ilgi çekici olduğunun farkındaydım. ("The Queen")

*****

Gözlerimi hızla yumup gözyaşlarıma engel olmaya çalıştım. Bu nasıl olmuştu? Seçimin en sevilen üyelerinden biriyken nasıl cezasını bekleyen bir hain olarak etiketlenmiştim? Ah Carter… Carter, biz ne yaptık? ("The Favorite")

*****

“Evim olmayacak diye korkuyorum.”
“Korkma. Şu anda biraz değersiz olabilirim ama bize bakabilirim. Kendimizi soğuk bir yerde bulursak, igloo yapmayı bile biliyorum.” ("The Favorite")


+Bonus:

Aşağıdaki alıntıyı kaydedip istediğiniz yerde paylaşabilirsiniz. = )


Her zaman olduğu gibi alıntıların editlenmediğini ve basılı kitapta farklılıklar gösterebileceğini de belirteyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...