6 Temmuz 2015 Pazartesi

Vampirella Ne Okuyor: "What A Boy Wants"

Bu e-kitabı 2012'de Kindle Store'dan almıştım ancak şimdi okuma fırsatı doğdu. 

İnanılır gibi değil.


Sanırım o zamanlar bu kitabı, takip ettiğim, adını tam olarak hatırlamadığım için üzerinde durmayacağım bir sitede görmüştüm. Aslında konusu da ilgimi çekiyor ama aradığımı tam manasıyla bulamadım ve baş karaktere katlanmakta güçlük çekiyorum. Konusu demişken...


İnternet üzerinden bir tür "aşk doktoru" rolüne soyunan on yedi yaşında bir çocuğun yaşadıklarını okuyorsunuz. Elli dolar işe başlarken, elli dolar da iş bitince alıyor. Yani, toplam yüz dolar karşılığında çıkmak istediğiniz çocuğu tavlamak için yapmanız gerekenleri size söylüyor. Şu ana kadar hiçbir işinde başarısız olmadığı için de kendine çok güveniyor. Defalarca evlenip boşanan annesiyle birlikte yaşıyorlar ve ufak bir arkadaş grubu var. İki kız, iki erkek olarak gezip tozuyorlar. Sonra bu çocuk, yani Sebastian, ummadığı birine aşık oluyor. En azından size söylenen bu. Daha ilk bölümlerden bile neler olacağını tahmin etmek kolay ama bu çocuğa katlanmak zor. 

%40'ı biten kitaba sabırla devam ediyorum.

Siz neler okuyorsunuz?

Herkese keyifli okumalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...