9 Temmuz 2015 Perşembe

Alışveriş Notları: Better World Books Alışverişim

Yeni bir Better World Books alışverişi ile karşınızdayım. Yaklaşık üç hafta önce sipariş ettiğim kitaplar elime ulaştı.

Gördüğünüz gibi aldığım kitaplar;
  • An Abundance of Katherines by John Green,
  • Naomi and Ely's No Kiss List by Rachel Cohn & David Levithan,
  • The Vincent Boys by Abbi Glines.
Bugüne kadar defalarca BWB'den alışveriş yaptım (toplam on dokuz kitap aldım) ama ilk defa gönderilen kitaplardan biri söylendiği gibi çıkmadı. Tamam, bu üç kitaptan ikisinin kapağı bambaşka çıktı, ISBN kontrolü yapmadığım için bu durumla karşılaşmam doğal karşılandı ve benim için pek mühim bir şey değil. Asıl mesele kitaplardan birinin kapağının yırtık çıkması ki hepsi "used good" olduğundan BWB'nin rehberine göre kapaklarda yırtık olmaması gerekiyordu. Zaten sadece "used good" ve daha iyi durumdaki kitapları satın almayı adet edinmiştim. Neyse, bu bahsettiğim kitap, An Abundance of Katherines ve daha önce NY Public Library'nin kitaplarından biriymiş. Belki de "sevilmekten" yıpranan kitabın kapağı paketleme esnasında yırtılmıştır... Neyse, konuyu mail kanalıyla bildirdiğimde kitabın parasını geri ödemekten mutluluk duyacaklarını söylediler. Yani, $6,48.




Pekala, ikinci el kitapları severim. Kitapları insanlarla paylaşmak hoşuma gidiyor ve bu da onun bir yolu. BWB, aldığınız her kitapla belirli kurum ve kuruluşlara bağış yapma sözü de veriyor ki bu bence harika bir şey. Ancak bu seferki alışverişimde bir parça hayal kırıklığına uğradım işte.

Ayrıca bir önceki alışveriş yazımda bahsettiğim yeni Kindle'ıma kırmızı, lastikli bir kılıf aldım. Benim gibi teknoloji düşkünü bir kitap sever için olmazsa olmaz denilebilecek bu muhteşem cihazdan bahsettiğim yazımı okumadıysan ve okumak istiyorsan burada.

Aslına bakılırsa, Kindle Store'da şu anda muhteşem indirimler var, mesela Levithan'in Two Boys Kissing'i $1.99, son günlerin popüler kitaplarından All the Bright Places $2,99 ama TBR listem kalabalıklaşmaya başladığından ve bu aralar yoğun çalıştığımdan yeni bir alışverişe hemen atılmak istemiyorum.

Şimdilik böyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...