28 Mayıs 2015 Perşembe

Lauren Kate'in Fallen Serisi Devam Ediyor!

Dördüncü kitabı yurtdışında 2012'de yayımlanan Lauren Kate'in Fallen/Düşüş serisi, şaşırtıcı bir hamleyle devam ediyor. Birlikte 10 Kasım 2015'te yayımlanacak Unforgiven'a şöyle bir göz atalım.



Açıkçası ben seriyi ikinci kitabında bırakmıştım. Karakterleri hayal meyal hatırlıyorum... "Her öykünün karanlık bir yanı vardır," tagline'ı ile sunulan bu yeni kitapta Cam'in hikayesi işleniyormuş. Onu da pek hatırladığım söylenemez ancak eminim ki serinin hayranlarını heyecanlandıran bir gelişmedir.

Cam, Lucifer'la iddiaya girdi: Gözünde değeri olan tek kızın ona tekrar aşık olmasını sağlamak için on beş günü var.
Ne diyorsunuz?
Vakit ayırmak ister misiniz?

2 yorum:

  1. Habere sevindim çünkü seriyi Cam karakterine hak edilen değer verilmiyor diye bırakmıştım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whoa! Kitap senin için yazılmış sanki. = )

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...