16 Mayıs 2015 Cumartesi

Alışveriş Notları: Pandora Bookstore ve D&R'dan Aldıklarım

Bu yazıda birçok farklı kitaptan bahsediyorum. Tam sayı vermek gerekirse, üç farklı semtteki mağazadan dört kitap aldım. 


İşte aldığım kitaplar:
  • Will Grayson, Will Grayson
  • The Alchemyst
  • The Twilight Saga: New Moon Official Illustrated Movie Companion
  • The Wimpy Vampire Stries Back
Will Grayson, Will Grayson/Tek İsim, Tek Kader, bir süredir alıp okumak istediğim bir kitaptı. Çünkü... David LevithanNişantaşı'ndaki Pandora Bookstore'dan sadece 17 buçuk liraya orijinal metnini aldım. Bu Penguin baskısının pastel menekşe moru ve tebeşirle yazılmış hissi uyandıran yazı karakteriyle kapak tasarımı çok hoşuma gitti. Üstelik kitabın kaliteli kağıdı çok tatlı kokuyor.

İstiklal Caddesi'ndeki D&R'da ise bazı İngilizce kitaplar "outlet fırsatları" etiketiyle süslenmişti. Kimisi resmen yıpranmış, yağmurda ıslanmış ve bu nedenle outlet'e çıkartılmış olsa da (sana bakıyorum The Perks of Being a Wallflower) bazısı gayet iyi durumdaydı. Ben de aralarından okumak istediğim The Alchemyst/Simyacı'yı aldım. Sadece 10 lira verdiğim düşünülürse gayet karlı bir alışverişti. Vaktiniz varsa mağazaya mutlaka uğrayın derim.


Bu kitapları almadan önce bir alışveriş merkezinde girdiğim D&R'da da indirime girdiği için mağazanın ortasına yığılan kitaplar gözüme çarpmıştı. Yığına genellikle serilerin ikinci ya da son kitabını koydukları için pek bir şey almak mümkün olmayacak gibiydi. Sonra elime yukarıdaki karede kısmen gördüğünüz ve bu karede tamamen görebileceğiniz Saftirik Vampir kitabı geldi. Serinin ilk iki kitabını okuyup sevmiştim. Bu nedenle bir şans tanıdım ve hiç fena çıkmadı. (5 üzerinden 3 puan.) Sonra Twilight/Alacakaranlık serisinin belki de en çok okuduğum kitabı New Moon/Yeni Ay'ın film adaptasyonuna özel kitabını da aldım. İçinde neyin nasıl ekrana taşındığı gibi şeyler ve yüksek kalitede fotoğraflar var. Ben, ilk defa kamera arkasına adanmış bir kitap okudum ve çok hoşuma gitti. Merak ettiyseniz, iç sayfalardan birini bu karede görebilirsiniz. 

Bir de Kafka Okur'un yeni sayısını aldım. Çünkü okumak ve destek olmak hoşuma gidiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...