23 Nisan 2015 Perşembe

Alışveriş Notları: D&R'dan Aldıklarım


Kafkaokur, evvela güncel sayısının kapağıyla ilgimi çekmişti. Migros'tayken aklıma gelince (ve orada olmayınca) D&R'a uğrayıp alayım dedim. Yanında şu gördüğünüz müthiş renklerdeki kurşun kalem setini de aldım. Bu yazı hazırlanana kadar elime bir paket de rangerenk Candy setinden geçirdim. Şimdi Faber-Castell'in resmi web sitesine bakıyorum da Ocean ve Coffee seti de harikaymış. Ancak onları şu ana dek hiçbir yerde görmedim.

Fotoğrafta gördüğünüz broşür, D&R'ın bastırmaya başladığı bir fırsat bülteni. İçinde indirimli kitaplar (Beraber Yürüttük Biz Bu Yollarda, The Miniaturist/Minyatürcü, Delice, Kendi Gecesinde, Handan ve Devir gibi) ve filmler (Dallas Buyers Club, Benim Dünyam ve 12 Years A Slave gibi) ve oyuncaklar (Minecraft peluşları gibi) ve eşe dosta hediye edilebilecek türden diğer birkaç ürün sıralanmış. An itibarıyla ilgimi çeken bir şey yok.

Diğer şeylere gelince...

Bugünlerde H&M eline geçirdiği her sweatshirt'ün üzerine LA ya da Brooklyn yazarak (bunun gibi) önüme atıyor. Ben de alıyorum. Geçenlerde H&M'de satılan neredeyse her sweatshirt'ü aldığımı fark ettim. = ) Bir de günler içinde Maybelline'in Color Show ojelerinden ufak bir koleksiyon yaptım. (Blogumdaki ojelerle ilgili yazıya göz attıysanız, ülkemizde satılan oje markaları arasında sağlık açısından görece daha iyi bir tercih olduğunu biliyorsunuzdur.) Instagram'da beni takip ediyorsanız ojeleri de çoktan görmüşsünüzdür.

Şu anda bunları yazarken bir yandan da Bloomberg HT'de Rembrandt'la ilgili bir belgesele göz atıyorum. Dünkü aylık ortodonti müdahalesinden sonra dişlerim ağrıyor. Bir dişin arkasına da braket takılabileceği hiç aklıma gelmemişti. Hoş, önüne takılıyorsa, arkasına da takılması normal karşılanmalı.

Biliyorum bir dünya kitap almamı ve bunları sizlere tanıtmamı bekliyorsunuz. Ancak ben hala TBR listemi temizlemeye çalışıyorum. An itibarıyla okunacak yedi tane fiziksel kitabım var. (Fire Study, Jane Eyre, Villette, From Dead to Worse, Dead and Gone, Boş Koltuk, Rol Yapmayın Lütfen.) Ancak sonrasında rahat rahat kitaplara bakmaya başlayacağım. Çünkü şu anda kitap alırsam, (geçenlerde aldığım John Green kitabı gibi) okunmadan bu listeye girmek zorunda kalacak.

Şimdilik böyle. 

2 yorum:

  1. Kalemlerin bir de okyanus temalı olanı var ben onu beğendim bir de. Bu arada D&R fırsat dergisi her ay çıkacak bilgin olsun. Bunun yanı sıra bir de her ay bir yayın evi belirleyip %25 indirim yapıyor. Bu ay ki Doğan Kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu da okurlara duyurmuş olalım. Teşekkürler. = )

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...