22 Mart 2015 Pazar

Soru & Cevap: Sahi İlk Blog Turu Kim Yaptı?

Güzel insanlar merak edip soruyorlar, kırmayıp cevap veriyorum ve genellikle şaşırıyorlar. Ben de şaşırmalarına şaşırıyorum.

"Vampirella blog turlar hakkında ne düşünüyorsun?" 
"Blog turumuza katılır mısın?"
"Blog tur yapalım mı?"
"Hiç blog tura katıldın mı?"
"Sahi ilk blog turu kim yaptı?"

Tek tek cevap vermekten yoruldum. O nedenle artık soruya bu sayfa cevap olacak.


"Blog tour gibi bir şey yapalım mı?" 2012'den bir anı.

Yukarıdaki karede arşivimden konuyla ilgili bir e-posta. İçimden paylaşmak geldi. Paylaşıyorum.

Evet, ilk blog turu birkaç "blogger tanıdığımla" birlikte yapmıştık. Tanıdık diyorum çünkü arkadaş olacak düzeyde tanımadığım insanlardı ve birbirimizi en çok da tanımadığımız için bir daha bir araya gelmedik... Etkinlikte yer alan tek bir kişiyi ayrı tutarak söylüyorum, Akın'ı. 

"Türkiyenin ilk blog turu ekibi". 

Öyle ismi olan özel bir grup, ekip, birlik falan değildik... Benim grubum, ekibim, birliğim falan yok. Bunu zaten biliyorsunuz.

Şimdi akla şu soru gelebilir: İlk blog turu yapmak marifet mi? Hayır, değil. Hayattaki başarılarınız: İlk blog turu yapmak. Pöhürt. Yazının asli görevi akıl karışıklığını gidermek ve tadı kaçmış konuyla bir kez daha karşılaşmayı önlemek. 

Tekrar görüşene dek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...