27 Aralık 2014 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: 2014'te Okuduğum En İyi Kitaplar


Blogger arkadaşım Akın'ın hazırladığı bu haftaki etkinlik, aslında çoğunuz gibi benim de aklımın bir köşesindeydi. Sıralama yapmak ne kadar zor olsa da denemeye karar verdim. Yine de üzerinde durdukça sıralamada ufak tefek değişiklikler oldu, ben de daha fazla düşünmemeye karar verdim. Çünkü bu kitapların hepsini sevdim.

İşte seçtiğim ve dolayısıyla tavsiye ettiğim kitaplar:


  1. Il Nome Della Rosa/The Name of the Rose/Gülün Adı (by Umberto Eco)

  2. A Monster Calls/Canavarın Çağrısı (by Patrick Ness)

  3. Poison Study/Zehir Ustası (by Maria V. Snyder)

  4. Fangirl (by Rainbow Rowell)

  5. Babe in Boyland (by Judy Gherman)

  6. Invisible Monsters/Görünmez Canavarlar (by Chuck Palahniuk)

  7. Shirley (by Charlotte Brontë)

  8. The Short Second Life of Bree Tanner/Bree Tanner'ın İkinci Hayatı (by Stephenie Meyer)

  9. Sultan ve Şair (by Sema Kaygusuz)

  10. One Piece: East Blue 3-in-1 Edition, Vol. 1 (by Eiichiro Oda)

*Güncelleme: 2014'te okuduğum tüm kitaplar ise burada.

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...