1 Eylül 2014 Pazartesi

TBR Killing: Okunacaklar Listemi Temizliyorum!

Ani bir kararla okunacak kitaplar listemi temizliyorum. Evet.



Şu anda TBR listemde toplam 14 kitap var. (11 tane roman, 2 tane öykü kitabı, 1 tane kurgu dışı kitap.) 

Süre kısıtlaması yapmayacağım ama olabilecek en kısa zamanda hepsini bitirmeyi amaçlıyorum. Bu da benim için daha az oyun ve daha az film demek. 

Bu süre içinde kesinlikle hiçbir kitap almayacağım. Alamam, almamam gerekiyor. Yoksa bu liste asla bitmez!

O halde bana şans dileyin. = ) 
Gelişmeleri blogumda aktaracağım. Takipte kalın!

* Okunacak kitaplar:



  • Magic Study (by Maria V. Snyder)
  • Fire Study (by Maria V. Snyder)
  • Jane Eyre (by Charlotte Brontë)
  • Villette - Geçmişin Gölgesinde (by Charlotte Brontë)
  • A Touch of Dead (by Charlaine Harris)
  • From Dead to Worse (by Charlaine Harris)
  • Dead and Gone (by Charlaine Harris)
  • Inferno (by Dan Brown)
  • Boş Koltuk (by J.K. Rowling)
  • Cadı Avı (by Devin O'Branagan)
  • Kaçığın Kızı (by Megan Shepherd)
  • Pür (by Julianna Baggott)
  • Bir Karakter Yaratmak (by Konstantin Stanislavski)
  • Dokunma Dersleri (by Yalçın Tosun)

    *Güncelleme: 09.09.2014
  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...