14 Ağustos 2014 Perşembe

Alışveriş Notları: "Farklı Türler" (Part VI)

Bu yazının konusu, biraz önce bir D&R mağazasından aldığım iki farklı kitap.


Bir süredir okumak istediğim Chuck Palahniuk imzalı Invisible Monsters/Görünmez Canavarlar ve Konstantin Stanislavski'nin An Actor's Work: A Student's Diary/Bir Karakter Yaratmak'ı evime getirdiğim kitaplar oldu. Bu sefer gittiğim mağazada "bir ara mutlaka okunmalı" dediğim birkaç dünya klasiği hariç ilgimi çeken başka bir şey olmadı. Aslında gözüm klasikler rafında Hemingway'i aradı ama ayakta daha fazla dikilmek istemediğim için bulamadan bir köşeye oturup seçtiğim kitaplara göz attım. Sonrasında okumayacağımı düşündüğüm kitapları bırakarak kasaya yöneldim. Kasada beklerken DEX'in Plus serisi iki yeni kitabına ait ön okuma kitapçığı gözüme çarptı ama almadım. Çünkü vakit ayırmayacağımdan emindim. Bir Minecraft oyuncağı, ufak bir rubik küpü ve değişik bir tür puzzle'la ilgilenirken satış sonunda tamamlandı ve ben de eve döndüm.

Stanislavski metoduna dair birkaç kitap daha vardı fakat içlerinde en çok okuyacağımı düşündüğüm eser, bu orijinal adından da anlayacağınız üzere günlük şeklinde kaydedilmiş olanı oldu. Toplam 355 sayfadan ibaret, iç kapak rengi mürdüm olan kitabın kapak görseli ve baskısı da hoşuma gitti doğrusu. Bu edisyonun Goodreads'de olmadığı görünce de hemen ekledim. (bkz. şekil a)

Ayrıntı Yayınları'nın Yeraltı Edebiyatı serisinden Invisible Monsters/Görünmez Canavarlar da ilk Palahniuk kitabım oluyor. Fakat çeşitli zamanlarda toplam iki kere göz attım ve ilham verici olacağını düşünüyorum. Hep aynı şeylerle karşılaşan bünyeme iyi gelecektir. 

Böylece TBR & Backlog listem de güncellenmiş oldu. Son halini görmek isterseniz burada. Şu anda okunacak on dört tane basılı kitabım olduğunu gösteriyor. 


*Okuduklarınızı beğendiyseniz, Alışveriş Notları: Farklı Türler yazı dizime göz atın:

2 yorum:

  1. Invisible Monsters mü-kem-mel bir kitap, beğeneceğine eminim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...