22 Temmuz 2014 Salı

Vampirella Ne Okuyor: "Shirley" ve "Dead to the World"

Vampirella, aynı anda birden fazla kitap okuyor: Shirley ve Dead to the World.

Kapağında Eric Northman'ın olduğu Dead to the World, adult paranormal romance serisi The Southern Vampire Mysteries'in dördüncü kitabı. Bu box set'i aldığım kitabevi (Virgin Megastore) kapanalı çok oldu ama ben hala setteki tüm kitapları okumadım. Bu TBR & Backlog dosyası çok işime yarıyor ama. Gördüğünüz gibi seriye devam ediyorum. Aslında bir ara kitabı elime almıştım ama nedense yarıda bıraktım. Bu arada, True Blood dizisini takip etmiyorum. Sadece ilk sezonunu izlemiştim ve dizide en sevdiğim karakter Lafayette'ti. Eric ile Bill arasında da vampirliği daha çok Bill'e yakıştırmıştım. Biliyorum, azınlıktayım. 

Shirley, Brontë'lerin (her seferinde alt + 137'ye basarak çıkartıyorum o harfi) okumak istediğim kitaplarından biriydi. Söylenenler doğruysa Charlotte bu kitaba adını veren karakteri kız kardeşi ve benim favorim olan Emily'den esinlenerek yazmış. İlk 130 sayfada Shirley'nin adı bile geçmiyordu ama sonunda kendisiyle tanışabildik. Bir buldog kırmasına sahip ki Emily'nin böyle bir köpeği varmış; yaptığı çizimlere bakabilirsiniz. Bu kitabın ayrıca bende manevi değeri var. Öyle ki illa bu baskısını alacaktım ve internette bulunca çok sevinmiştim. Fakat okurken kitap resmen elimde dağılıyor. Umarım parçalanmadan bitiririm ve sonra da tamir ederim.

Siz hangi kitabı okuyorsunuz? Herkese keyifli okumalar!

2 yorum:

  1. Ben de şu sıralar John Green kitaplarını okumaktayım. Shirley hayatımda okuduğum en iyi kitaplardan bir tanesiydi üstelik benim ki de ilk basımdı. Eski kitapları ayrı bir seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğin John Green kitabı hangisi? Shirley ile yaşadığım tek sıkıntı sadece evde okuyabilmem. (Hem çantada ağır oluyor hem de yukarıda belirttiğim gibi çok yıpranmış, daha fazla yıpratmak istemiyorum.)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...