28 Mayıs 2014 Çarşamba

Kitaptan Alıntılar: "Never Too Far"

Seriyle ilgili bir önceki yazımda serinin yarım bırakılmayacağından ve ikinci kitap olan Never Too Far'ın da dilimize kazandırılacağından bahsetmiştim. Fallen Too Far'dan farklı olarak ikinci kitapta hem Blaire'in hem de Rush'ın bakış açılarından yazılmış bölümleri okuyacaksın. Böylece her iki karakterin de neler hissettiğini ve neler düşündüğünü bir nebze daha iyi anlayacaksın. 

Abbi Glines'ın Rush'a vurulanlara armağan ettiği bu kitaptan ilk alıntılar... Şimdi burada! = )


“Dün Rush’a her şeyi anlattım. Sana söylenen yalanlar ona da söylenmişti ama artık gerçekleri biliyor.”

*****


Nan, uzanıp kitap okumak için balkonda tuttuğu şezlonglardan birine çöktü. Ben onu da seviyordum. Tüm hayatım boyunca onu korumuştum.

*****

Anlamadığını gözlerinde görebiliyordum. Uzanıp elini tuttum. Bir şekilde ona dokunmam gerekiyordu.

*****

Jimmy, bana bir şeyler diyordu ama onu anlayamıyordum. Onlara bakmak dışında hiçbir şey yapamıyordum.

*****

Sadece onu öldürmeyi düşünerek harekete geçtiğimde etrafı göremez oldum. Sınırı aşmıştı. Blaire’den bu şekilde bahsedemezdi. Bu tür sorular sormaya ya da onun masumiyetinden şüphelenmeye hakkı yoktu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...