13 Mart 2014 Perşembe

Kitaptan Alıntılar: "Fallen Too Far"

Madem serinin ülkemizde yayımlanacağından bahsettim ve sen de merakla bekliyorsun...

O halde, Too Far/Rosemary Beach serisinin ilk kitabı Fallen Too Far'dan birkaç alıntı okumaya ne dersin?


Yaşayacak bir yere ihtiyacım olmasaydı, burada olmazdım. Annemin en son aldığı tıbbi yardımı karşılayabilmek için büyükannemin bize bıraktığı küçük evi satmak zorunda kalmıştım. Bana kalan sadece kıyafetlerim ve bu kamyonetti. 

*****

Arkasına yaslanıp uzun bacaklarını uzattı. Sonrasına gözlerini tekrar bana dikti. “Burnunu hep seni ilgilendirmeyen şeylere mi sokarsın?” diye cevap verdi.

*****

Rush’dan uzak durmak, aynı çatı altında yaşadığımız için kolay değildi. Mesafesini korumaya çalışsa da birbirimize rastlıyorduk. Ayrıca, benimle göz teması kurmaktan da sakınıyordu ama bu, sadece daha fazla büyülenmeme neden olmuştu.

*****

Yüzü solgundu ve gözleri kan çanağıydı. Gözlerimi yumdum. Üzgün olması umurumda değildi. Üzgün olmalıydı. Bana yalan söylemişti. Bana ihanet etmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...