15 Mart 2014 Cumartesi

Alışveriş Notları: "Farklı Türler" (Part V)

Yeni alışveriş notları yazımda bir kitap, üç oyun ve bir puzzle var. Keyifli okumalar!

Daha önce hiç 500 parçalık puzzle denememiştim. Gerçekten sabır gerektiriyor. Sanırım D&R'dan seçtiğim bu puzzle da bana pek yardımcı olmadı. Mesela, resimde o kadar çok benzer tonlarda çiçek var ki hangisini nereye koysam bilemiyorum. = )

O gün D&R'a gitmişken standdan bir Harlequin kitabı da çektim: Tempted by the Highland Warrior/Sessiz Savaşçı. (Goodreads'deki TBR listene Türkçe baskısını eklemek istersen, tıkla.) Bu da tıpkı puzzle gibi boş vaktimde deneyeceğim türden. Daha önce Harlequin'in Mystery serisinden bir kitap okumuştum ve eğlenceliydi. Aslında, yurtdışındaki paranormal Nocturne serisini de merak ediyorum. (bkz. Harlequin Nocturne.) 

Aldıklarım arasında üç tane de oyun bulunuyor: Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City, Silent Hill: Homecoming ve Folklore. Özellikle son ikisini edindiğime sevindim. Çünkü bu aralar Japon oyunlarına merak saldım ve söz konusu oyunları sağda solda ele geçirmek de pek kolay olmuyor. Bir nevi Pokémon: "Gotta catch 'em all."

Bu arada, şu minik sabertooth Diego, Burger King'den ve sıçrayabiliyor. = )

Kitap:
  • Tempted by the Highland Warrior/Sessiz Savaşçı

Oyunlar:
  • Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City
  • Silent Hill: Homecoming
  • Folklore

*Okuduklarınızı beğendiyseniz, Alışveriş Notları: Farklı Türler yazı dizime göz atın:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...