23 Kasım 2013 Cumartesi

3 Blogger ile "Son Zamanlarda"

BüyülüAyrac ve Optik'inKitapBlogu ile ortaklaşa hazırladığımız etkinlikte son haftalardaki okuma deneyimlerimizi değerlendirdik. Soruları ve verdiğim cevapları bu yazıda bulabilirsiniz. Diğer iki blogu da ziyaret etmeyi ve yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın. = )






Son zamanlarda:

1. Seni mutlu eden bir kitap haberi:
Bir süredir Rot and Ruin'i yurtdışından sipariş etmeyi düşünüyordum. Geçenlerde Türkçe edisyonunun çıktığını görünce çok sevindim. Düşününce, evet, uzun zamandır beni heyecanlandıran tek kitaptı.

2. Okuyup da çok beğendin bir kitap:İlk soruyla aynı cevabı verip Rot and Ruin/Çürük ve Harabe diyorum. 5/5 puan!


3. Okuyup da beğenmediğin, seni hayal kırıklığına uğratan bir kitap:
Tiger's Quest ve Shadows/Gölgeler diyebilirim. Berbat olduklarından değil ama bence kendi serilerindeki ilk kitapların yanında çok sönük kalıyorlar.

4. Okuma alışkanlığında bir değişim oldu mu? Son iki ayda kaç kitap okudun?
Eh, biraz. PlayStation 4 çıkmadan hemen önce henüz oynayamadığım PlayStation 3 oyunlarına daldım bu aralar. Yine de Ekim ve Kasım aylarında beş kitap okudum ve şu anda altıncıdayım.


5. Gözüne kestirdiğin, mutlaka okumalıyım dediğin kitaplar hangileri?Tarzını çok sevdiğim Alex Flinn'in Towering'ini okumak istiyorum. 2014 kitaplarından ise No One Else Can Have You ilgimi çekenler arasında. Öte yandan, Lauren Oliver'ın Delirium serisini de artık Requiem'i okuyarak bitirmek istiyorum. Unutmadan, Parodi Yayınları'ndan çıkacak olan Between the Devil and the Deep Blue Sea de okuma listemde.


6. Etkinliği takip edenlere bir kitap öner!La grande fabrique de mots/Büyük Sözcük Fabrikası. Çok sevdiğim bir çocuk kitabıdır.

7. Okuyup da yarım bıraktığın bir kitap:Son zamanlarda böyle bir şey olmadı. Gerçekten işkenceye dönüşen bir okuma süreci ya da ruh halime uymayan bir kitapla karşılaşırsam yarıda bırakmaya çekinmem gerçi.

8. En çok hangi yayınevinin kitaplarını okudun?Özellikle belirli bir yayınevine ağırlık vermedim.

9. Bu ay okuduğun en uzun kitap neydi ve kaç sayfaydı?Tiger's Quest, 12 Kasım'da bitti ve 479 sayfaydı.

10. Hediye kitap aldın mı? Aldıysan bizimle paylaş.
Hediye kitap almadım fakat zaten bana kitap hediye etmek zordur. Gerçekten beğeneceğim ve arşivimde olmayan bir kitap bulmak zor diyelim. = )


VampirellaninGuncesi

4 yorum:

  1. 1- E. Gaskell - North & South
    2- Graeme Fife - Suikast Meleği
    3- Levent Bilgi - Rojin (konuyu ele alışı çok dar kapsamlı olduğu için)
    4-Olmadı. Yaklaşık 8 diyeyim.
    5- Kathleen Winsor - Forever Amber
    6- Yaşarken Yazılan Tarih (kitap değil ama olsun, tam arşivlik)
    7- Son zamanlarda yok.
    8- Yayınevi çeşidi çok bende :))
    9- 500 sayfa civarı idi sanırım.
    10- Almadım.

    YanıtlaSil
  2. 1. Seni mutlu eden bir kitap haberi.
    Sherrilyn Kenyon (Gerçi artık kitap haberlerine pek sevinemiyorum, sağolsunlar bıktıracak kadar sevinç nidaları görüyorum)

    2. Okuyup da çok beğendin bir kitap hangisi?
    Çok var Dublin Caddesi diyeceğim. Bu kadar beğeniye beğenmem diye düşünmüştüm.

    3. Okuyup da beğenmediğin, seni hayal kırıklığına uğratan bir kitap.
    Nefes Nefese. Yazarı çok severim ama bu sefer olmamıştı.

    4. Okuma alışkanlığında bir değişim oldu mu? Son iki ayda kaç kitap okudun?
    Biraz azalma var gibi 18 okumuşum. Bir ara hızlanmıştım, sanırım olmuş :(

    5. Gözüne kestirdiğin, mutlaka okumalıyım dediğin kitaplar hangileri?
    Ella ve Micha'nın Sırrı

    6. Etkinliği takip edenler bir kitap öner!
    Yeniden Başlamak İçin Güzel Bir Gün.

    7. Okuyupta yarım bıraktığın bir kitap.
    Erin Lurus - Okyanus. Yarım bırakmamaya çalışıyorum ama bazen inat ediyorlar (:

    8. En çok hangi yayınevinin kitaplarını okudun?
    Çeşitliliği severim. Neredeyse hepsinden okuyorum sırayla.

    9. Bu ay okuduğun en uzun kitap neydi ve kaç sayfaydı?
    İsa'ya Göre İncil - 388

    10. Hediye kitap aldın mı? Aldıysa bizimle paylaş.
    Düğün Hediyesi, hediye geldi (:

    YanıtlaSil
  3. Şimdi gördüm yanıtı. Evet, biraz cimri bir yorum yapmışım kabul :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...